CRM Capabilities

CRM er er et nøgleelement for virksomheders kundeorientering og sikring af fortsat vækst. Gode CRM capabilities sikrer, at al relevant information om kunden er tilgængelig og kan udnyttes i salgs, service og markedsførings sammenhæng.

CRM er dog meget mere end et IT system - det omfatter også processer, organisation og kompetencer. Vores ydelseskoncepter omfatter bl.a.:

Etablering af IT understøttelse af CRM koncept

Vi bistår med at få etableret den nødvendige IT understøttelse og får identificeret nødvendige integrationer til virksomhedens øvrige IT systemer.

Vi har egne kompetencer baseret på Dynamics 365 CRM men beskæftiger os også med andre CRM systemer

Optimering af CRM IT understøttelse

Mange virksomheder har ladet sig begejstre af teknologiens muligheder og fået en CRM løsning der på mange områder er blevet for omstændig – med reduceret brugertilfredshed til følge.

Vi bistår med at få optimeret den kørende CRM løsning, så der skabes en højere accept og brug af løsningen

Udarbejdelse af CRM koncept

I mange virksomheder er der ikke en fælles opfattelse af hvordan der arbejdes med kunderne hele vejen rundt.

Vi bistår med udarbejdelse af virksomhedens CRM koncept og får lagt en handlingsplan for såvel den it-mæssige understøttelse og organisatoriske implementering af CRM.

CRM revitalisering/back on track

Mange CRM initiativer har aldrig fået indfriet de oprindelige forventninger – ofte fordi projektet er blevet utilstrækkeligt organisatorisk implementeret.

Vi bistår med at få revitaliseret CRM konceptet og får igangsat en handlingsplan for at få CRM til at give den ønskede effekt.

Vi anvender vores CRM assessment værktøj til at få identificeret de fokusområder der skal arbejdes med.

Branche templates baseret på Dynamics 365

Vi har etableret branche templates baseret på Dynamics 365 til virksomheder med produkter, der har en veldefineret forventet levetid. Vi har sat fokus på at ydnytte indsigt fra viden om kundens portefølje af produkter i salg/gensalg og service øjemed.

Vi har etableret branche templates til professionel services virksomheder. Det sættes fokus på vidensdeling særligt omkring kontaktnetværk

Copyright INCITO  ©  All Rights Reserved 2015

Kontakt:  info@incito.dk | +45 23673961